Početna Savjeti Njega lica i tijela Otkrivamo beauty trendove koji nas očekuju ove jeseni

Otkrivamo beauty trendove koji nas očekuju ove jeseni

28.09.2023

Njega lica i tijela

Kozmetička industrija oživjela je kako su se kupci prilagodili hibridnom poslovnom načinu života nakon pandemije, ali se navike kupovanja više neće vratiti na staro. U ovom članku otkrivamo beauty trendove koji nas očekuju ove jeseni.

U zadnjih par godina usvojen je beauty izgled koji je jednostavno održavati, a diskretan beauty stil dobiva sve više na važnosti. Prirodna i veganska kozmetika nastavlja svoju popularnost kako svijet postaje svjesniji sastojaka i njihovih utjecaja na okoliš.

I uz trenutnu inflaciju, kupci biraju manje proizvoda koji pružaju više učinkovitih rezultata, personaliziranih prema njihovim potrebama i zahtjevima. Ova nova situacija postavlja prošireni set očekivanja tržišta za kozmetičku industriju koja to treba ispuniti.

ČISTA KOŽA

Zdrava koža je na prvom mjestu, a uz nju svoje mjesto i dalje ima minimalni make up izgled. Što god zahtjeva manje vremena za spremanje ujutro - nude sjenila, vrlo malo podloge - sada je novi hit! Kremasta rumenila, zlatno brončani tonovi i manje-je-više izgled ulaze na velika vrata ove jeseni. Iako ovo nije novi koncept, posebice jer je make up „čiste kože“ postao popularan tijekom prošle godine, minimalistički make up i dalje je glavni.   

Prosječna osoba svakodnevno na tijelo nanese 9 proizvoda za osobnu njegu. ¼ žena nanese 15 ili više proizvoda svaki dan. U samo 9 proizvoda nalazi se u prosjeku 126 jedinstvenih sastojaka. 

Uz sjajne formule koje njeguju kožu i mladenačke osunčane pigmente, naglasak je na proizvodima za ten koji odišu zdravljem i vitalnošću. Make up koji daje prednost njezi kože i prirodan izgled s jednostavnim održavanjem pokreću nove linije koje su inspirirane modnom pistom zajedno s wellness ljepotom.

MINIMALIZAM KOŽE

Rutina od 9 koraka blijedi. Višenamjenski proizvodi i pojednostavljena rutina njege kože ove godine nastavlja biti prioritet. Hidratatori i serumi s 2/3/4 aktivna sastojka, tonirana zaštita od sunca i make up hibridi postaju popularni jer nude jednostavniju beauty rutinu. To podrazumijeva odabir proizvoda s raznovrsnim djelovanjem poput hidratacije, borbe protiv znakova starenja i zaštite u jednom koraku. Tako se sve više biraju proizvodi poput hidratantnih krema s SPF-om, antioksidansima i peptidima ili seruma koji, osim što eksfoliraju i posvjetljuju, djeluju i smirujuće.

HIBRIDI MAKE UP-a I NJEGA KOŽE

Povećava se svjesnost o premium aktivnim sastojcima i njihovim potencijalnim prednostima za kožu. Više se ne cijene kozmetički i make up proizvodi samo po tome kako djeluju na izgled, već i da li liječe, zatežu i poboljšavaju kožu. Danas korektori ne ispravljaju samo ton kože, nego istovremeno i posvjetljuju, smiruju i popunjavaju kožu.

Za kozmetičke brendove ovo znači velike investicije u stvaranje proizvoda koji brišu granice između make up-a i njege kože. Od toniranih seruma s vitaminom C do integracije nanotehnologije za bolju hidrataciju, uklanjanje toksina i poticanje metabolizma kože.

Make up proizvodi prelaze uobičajene granice bojanja i prekrivanja. Podloge i korektori koji tretiraju kožu, baze koje pripremaju i hidratiziraju kožu – hibridni proizvodi su odličan način pružanja zdrave njege kože za vrijeme nošenja make up-a.

HIPERPERSONALIZACIJA PROIZVODA

Od korektora koji analiziraju vremenske prilike do proizvoda kreiranih prema specifičnim mikrobiomima korisnika, personalizacija je pomoć u tretiranju raznolikosti u kozmetičkoj industriji i povećavanju vjernosti.

Brendovi ulažu u hiperpersonalizirana rješenja uz pomoć znanosti i umjetne inteligencije. Testiranjem DNK i sastava bakterija u koži nastoje nuditi individualno prilagođene formule za jedinstveni genetski make up svakog klijenta. Kozmetički proizvodi s modificiranim alergenima se također posebno osmišljavaju kako bi tretirali temeljne probleme s kožom svakog pojedinca.

JAČANJE BARIJERE

Nastavlja se fokus na njegu i rad s kožom uz nježne formule koje jačaju našu kožnu barijeru, posebice zato što mnogi aktivni sastojci poput retinola, kiselina i vitamina C mogu oslabiti kožu ukoliko se previše upotrebljavaju. Stoga je ove godine fokus na obnovi zaštitne kožne barijere i hidrataciji.

U razdoblju nakon pandemije, interes za zdravlje usmjerava odabire za njegu kože s djelovanjem iznutra prema van. Kožna barijera i sastojci poput ceramida i probiotika su u prvom planu.

CERAMIDI I NIACINAMIDI

Ova dva poznata sastojka sve su popularnija. Ceramidi, lipidni heroji koji pomažu očuvati osjetljivu ravnotežu u koži i zadržati hidrataciju. Istovremeno, niacinamidi, beauty oblik vitamina B3, tretiraju upale, crvenila, hiperpigmentaciju i proširene pore. Idealni za sve tipove kože, podižu vitalnost i pružaju sjaj.

SPOJ KOZMETIKE I WELLNESSA

Povećava se interes za proizvodima koji utjelovljuju i ljepotu i zdravlje. Od emocionalnog i hormonalnog wellnessa do kliničkih proizvoda za njegu kože koji su fokusirani na mikrobiom i hormone, kozmetika i wellness se spajaju. Personalizirani vitamini i suplementi, sjajne formule za njegu kože i mladenački osunčani pigmenti su u trendu.

Predanost čistoj, sigurnoj i učinkovitoj kozmetici bez određenih štetnih sastojaka također odgovara wellness aspektu ovog trenda.

Više od 65% kupaca traži ekološki prihvatljive brendove, a 55% je spremno platiti više za održive proizvode. Sastojci imaju veliku ulogu u održivosti za kupce. Beauty brendovi već hvataju korak sa trendom stvaranja održivih, prirodnih i organskih proizvoda. Ekološka odgovornost igra veliku ulogu u trendovima za 2023. te će brendovi koji ulažu u ekološke proizvode koji ne štete okolišu imati prednost u ovoj tržišnoj utrci. Upotreba biorazgradivih pakiranja i pakiranja koja se mogu reciklirati sve je popularnija, kao i veganski proizvodi bez štetnih kemikalija koji nisu testirani na životinjama.

EKOLOŠKI PRIHVATLJIVI PROIZVODI

Potiče se pronalaženje sastojaka koji poštuju ekosustav i uzimaju u obzir njihov utjecaj na okoliš, a pojačani su napori i istraživanja kozmetičkih tvrtki kako bi razvili i ponudili ekološki prihvatljive alternative poput:

  • Kozmetika bez vode - Budući da su održivost i smanjenje ugljika visoko na dnevnom redu kozmetičke industrije, proizvodi bez vode postaju sve češći.
  • Biotehnologija – Uz većinu najpopularnijih sastojaka kozmetičkih proizvoda dostupnih u prirodi, proizvođači i potrošači postaju sve svjesniji njihove ograničene proizvodnje. Biotehnologijom znanstvenici čitaju genetički make up flore i faune koji čuva korisna svojstva za njegu kože i rade na repliciranju istih u laboratoriju.
  • 3D printanje za smanjenje otpada – neke tvrtke stvaraju rješenja koja omogućuju potrošačima direktno printanje kozmetike u određenim količinama koja im je potrebna te tako minimaliziraju otpad. U kozmetičkim pakiranjima, 3D printanje omogućuje i nova kreativna rješenja.
  • Pakiranja bez plastike – sve je veći interes za pakiranja bez plastike, godišnje 18% rastu online pretraživanje za ista, a takvi su beauty proizvodi sve prisutniji na policama.

 

*Statistički podaci preuzeti od Euromonitor International’s Voice of the Consumer: Beauty Survey