Početna Reklamacije i povrati

Reklamacije i povrati

PRIGOVORI

Sukladno odredbama članka 10. Zakona o zaštiti potrošača, Prodavatelj omogućava Kupcu podnošenje pisanog prigovora. Pisani prigovor se može podnijeti u poslovnim prostorijama Prodavatelja na adresi Petrovaradinska 9a, 10 000 Zagreb, Hrvatska, odnosno putem pošte ili putem e-mail adrese [email protected].

Prodavatelj će, po zaprimanju pisanog prigovora, potvrditi primitak istog bez odgađanja, te će se izjasniti Kupcu pisanim putem o osnovanosti izjavljenog prigovora Kupca, u roku od 15 dana od dana zaprimanja pisanog prigovora.

Kupac može podnijeti pisani prigovor Prodavatelju i putem platforme za izvansudsko rješavanje sporova, na poveznici https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/consumers-dispute-resolution/out-of-court-procedures/index_hr.htm.

Nakon podnošenja pritužbe putem platforme za izvansudsko rješavanje sporova, ona će automatski biti proslijeđena Prodavatelju. Ako se spor između Prodavatelja i Kupca ne može riješiti podnošenjem pisanog prigovora, Prodavatelj može Kupcu predložiti rješavanje spora izvansudskim putem, pred nekim od tijela za alternativno rješavanje potrošačkih sporova, sukladno odredbama Zakona o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova (NN 121/16, 32/19). Ako Prodavatelj pristane sudjelovati u postupku izvansudskog rješavanja spora, predložit će jedno ili više tijela za rješavanje sporova koja mogu obrađivati pritužbu Kupca. Sudjelovanje u postupku izvansudskog rješavanja spora nije obvezno, te ovisi isključivo o suglasnosti svih stranaka u sporu.

U slučaju da Prodavatelj i Kupac ne riješe spor mirnim i/ili izvansudskim putem, za sporove između Prodavatelja i Kupca bit će nadležan sud u Zagrebu.

PRAVO NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

Potrošač ima pravo na jednostrani raskid ugovora bez navođenja razloga za isto. Potrošač ima pravo na raskid ugovora unutar roka od 14 kalendarskih dana od dana preuzimanja pošiljke (robe), ako je ta roba kupljena izvan poslovnih prostorija trgovca i ugovorom sklopljenim na daljinu. Prije isteka roka od 14 dana, Potrošač mora poslati izjavu o raskidu na obrascu za jednostrani raskid koji je dostupan OVDJE, na e-mail [email protected]. Prodavatelj će, bez odgađanja, potvrditi Potrošaču da je zaprimio njegovu izjavu o jednostranom raskidu ugovora. Nakon što pošalje izjavu o raskidu, Potrošač je dužan u roku od 14 dana vratiti Prodavatelju potpuno neoštećene i neupotrebljavane proizvode, u originalnom pakiranju, neotvorene ambalaže, u suprotnom nema pravo na povrat uplaćenog iznosa. Povrat novca vrši se unutar 14 dana od dana kada je Prodavatelj primio neoštećene, neupotrebljavane i originalno zapakirane proizvode, neotvorene ambalaže, uplatom na karticu Kupca kojom je platio proizvod koji se vraća.

NAPOMENA: Troškove povrata proizvoda snosi Kupac. Prodavatelj ne preuzima odgovornost za proizvode izgubljene ili oštećene u procesu dostave. Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

PROCEDURA POVRATA:

  1. Potrebno je ispuniti obrazac za raskid ugovora, dobiven unutar paketa s naručenim proizvodima. Obrazac za raskid ugovora moguće je preuzeti OVDJE.
  2. Ispunjeni obrazac potrebno je priložiti uz proizvode koji se vraćaju. Proizvodi moraju biti neoštećeni i neupotrebljavani, u originalnom pakiranju neotvorene ambalaže.
  3. Adresa za povrat proizvoda nalazi se na dnu obrasca za povrat. Kupac je može izrezati i nalijepiti na pošiljku ili sam upisati sljedeće podatke:

DA LJEPOTI d.o.o.
Petrovaradinska 9a
10 000 Zagreb
Republika Hrvatska

Pravo Potrošača na jednostrani raskid ugovora ne postoji u slučajevima kada je:

  • predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja Prodavatelja, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava Potrošača na jednostrani raskid ugovora
  • predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji Potrošača ili koja je jasno prilagođena Potrošaču
  • predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave
  • predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima
  • Potrošač posebno zahtijevao posjet Prodavatelja radi obavljanja hitnih popravaka ili poslova održavanja, s time da ako prilikom takvog posjeta, uz one usluge koje je Potrošač izrijekom zahtijevao, Prodavatelj pruži i neke druge usluge, odnosno isporuči i neku drugu robu osim one koja je nužna za obavljanje hitnih popravaka ili poslova održavanja, Potrošač ima pravo na jednostrani raskid ugovora u vezi s tim dodatnim uslugama ili robom,
  • Potrošač posebno zahtijevao posjet Prodavatelja radi obavljanja usluge popravaka za koje se plaća cijena, a ugovor, čije ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak Potrošača, je ispunjen u potpunosti.

Kada je kupac pravna osoba, na njega se ne primjenjuju ovdje navedene odredbe o pravu na jednostrani raskid ugovora. Na kupca pravnu osobu se primjenjuju važeće odredbe Zakona o obveznim odnosima i Zakona o elektroničkoj trgovini.

REKLAMACIJE

Ukoliko Kupac smatra da roba sadrži nedostatke, te ne želi raskinuti ugovor već želi izjaviti reklamaciju, na istu se primjenjuje važeći Zakon o obveznim odnosima Republike Hrvatske sa svim rokovima. 

Reklamacija treba biti obrazložena i u pisanoj formi, a podnosi se Prodavatelju na adresu e-pošte [email protected], te će Prodavatelj u roku od 14 dana od dana primitka reklamacije poslati pisani odgovor.

Prodavatelj nije dužan prihvatiti reklamaciju niti prihvatiti robu ukoliko je ista poslana bez prethodnog dogovora s Prodavateljem. Kupac sam snosi troškove reklamacije, osim ako Prodavatelj ne odluči drugačije.